سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بحرین

بسم الله

 


این روزها، انگار که دردهای خودمان تازه شده باشد. خواهران و برادران شیعه‌ی مان، پنجه در پنجه، با استکبار می‌ستیزند و چه خوب گفت روح انقلاب ما که هر کجا علم مبارزه با استکبار برپا باشد، ما هم آن‌جا هستیم.


بحث ها و گفت و گو ها:
جهان عرب و بیداری از خواب زمستانی : سی سال از انقلاب اسلامی ایران می گذره و امروز بعد از سه دهه سریال انقلاب های عربی با الگوگیری از انقلاب ما به راه افتاده . دلیل این تأخیر و یا به عبارتی خواب سی ساله چی می تونه باشه؟!

حمایت از مردم بحرین؛ چرا و چگونه؟ : امروز دنیای اسلام  بیدار شده است و این بیداری مدیون انقلاب اسلامی ایران است. اما وظیفه ما چیست؟

مقالات و متن ها:
هنوز مقاله‌ای در این زمینه ایجاد نشده است. اگر مقاله جدیدی را منتشر کرده‌اید، به ما اطلاع بدهید!

تاپیک های مشارکتی:
موسیقی و روایت مظلومیت مردم بحرین : این روزها هر قشر آزاده‌ای تلاش می‌کند تا هنر و تخصص خودش را در راه بیان مظلومیت‌های مردم آزادی‌خواه کشورهای عربی خصوصا مردم بحرین به‌کار گیرد و قدمی هر چند کوچک در راه دفاع از آرمان‌های این عزیزان بردارد. اهالی موسیقی هم از این غافله عقب نماندند. در این تاپیک تلاش خواهیم کرد آثار تولیدی در این رابطه را برای استفاده شما گردآوری کنیم.

مظلومیت بحرین در نگاه رسانه ها و فیلم سازان : در این تاپیک تلاش خواهیم کرد مجموعه‌ای از کلیپ ها و نماهنگ های منتشر شده در رابطه با حال و هوای این روزهای بحرین را گردآوری کنیم.

مظلومیت مردم بحرین در آیینه تصاویر... : اینجا عکس ها و طرح رنگ و بوی خون دارد... رنگ و بوی مظلومیت... در این تاپیک نگارخانه ای از آثار هنرمندان عکاس و گرافیست در رابطه با این روزهای بحرین را خواهید دید.

مظلومیت مردم بحرین در کلام شاعران : در این تاپیک تلاش خواهیم کرد مجموعه‌ای از اشعار شاعران انقلابی ایران و جهان را در وصف و حمایت از مظلومیت مردم بحرین گردآوری کنیم.

اخبار بحرین : لحظه به لحظه با بازتاب مهمترین اخبار و رویدادهای بحرین

*ختم الحشر و الفتح برای پیروزی حقانیت بر کفر*
به نیت قربه الی الله و پیروزی مظلومانی که پناهی جز خدا ندارند..