سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشتار در بحـرین ، ادامـه دارد

 نیروهای عربستان سعودی ،‌ پیشاپیش سربازان شیخ غاصب بحرین ، به کشتار مردم این جزیره ادامه می‌دهند.
         آن‌ها، بیمارستان‌ها را به اشغال خود در آورده‌اند و در نتیجه ، ‌زخمی‌ها را دستگیر و آنان را « ‌سر به نیست » می‌کنند. از این رو ، ‌زخمی‌ها ترجیح می‌دهند که در خانه بمیرند،  تا به بیمارستان مراجعه کنند . بسیاری از پزشکان به دلیل درمان زخمی‌ها ، دستگیر و به زندان‌های عربستان سعودی برده شده‌اند.
         در روزهای اخیر، بسیاری از مسجدهای شیعیان یعنی اکثریت قریب به اتفاق مردم بحرین، از سوی نیروهای بیابان نشینان سعودی و سربازان شیخ غاصب ، ویران گشته اند‌.
        از آن‌جا که بسیاری از سربازان شیخ غاصب ، از ادامه‌ی هم‌کاری با جنایت کاران حاکم خودداری کرده‌اند، ‌به دستور حکومت بحرین ،‌ شماری سعودی ،اردنی ، پاکستانی و ... را از خارج وارد کرده و به آنان تابعیت بحرینی داده‌اند، ‌با این شرط که در کشتار مردم ، ازهیچ وحشی گری دریغ نورزند.
      از سوی دیگر ایرانیان حاضر در بحرین از سوی دستگاه امنیتی شیخ غاصب به گروگان گرفته شده‌اند و اجازه‌ی باز گشت به آن‌ها داده نمی‌شود.
      این در حالی است که سکوت خبری مطلق از سوی دستگاه‌های ارتباط جمعی غرب و نیز بسیاری از دستگاه‌های خبری عرب زبان، در باره‌ی این جنایت بزرگ، اعمال می شود و آن‌ها، از انتشار خبر این کشتارها و جنایت‌ها، خودداری می‌کنند.
    در همین حال ، گویی دبیرکل سازمان ملل متحد که در کشور ساحل عاج به بال‌گردها و سربازان فرانسوی و نیروهای این سازمان، دستور قتل عام مردم را به بهانه‌ی اجرای دموکراسی می‌دهد، ‌به روش « سه میمون »  معروف ، « دوچشم، دو گوش و دهان خود را بسته است» . تا نبیند ، نشنود و یا چیزی نگوید که اربابان غربی خود را  خشمناک کند ؟! .
با توجه به آن‌چه در بحرین می‌گذرد و دربرابر سکوت جهان‌خواران غرب و شرق ، همه‌ی سازمان‌ها و دستگاه‌های وابسته به ملت بزرگ ایران ، موظف به دفاع همه جانبه از هم میهنان ما در بحرین هستند